fredag, mars 27, 2009

Kaffe hjärta avokado!

Dom senaste veckorna har jag börjat tio varje dag även om mitt originalschema visar annat.. Så jag tänkte ju att det var samma sak idag igen. Men som tur var kollade jag mitt schema precis innan jag skulle slänga på mig jackan och suprise: Jag börjar ju faktiskt klockan tolv!
Så det blev till att sitta på min lilla rumpa och dricka kaffe och äta avocado till frukost. Visserligen klagade jag på att jag aldrig hinner äta frukost hemma innan jobbet, men att äta frukost i två timmar känna överdrivet!

Jobbar kort dag idag, närmare bestämt till kvart över fyra. Kors i taket. Eller man ska väl inte säga för mycket för då råkar jag väl bli kvar sen.. Nej, jag vill verkligen inte jobba över idag. Idag behöver jag göra annat. Typ som att handla mat och umgås med folk. Får se vad kvällen har att erbjuda. Inget rajtantajtan i alla fall för jag ska jobba imorgon, plus att jag inte gärna har Haley med samtidigt som jag intar alkoholhaltiga drycker. Hon är alldeles för värdefull för mig för att jag ska göra något som kan anses dåligt så någon mupp tvivlar på mig som mamma. Hon är mitt allt och jag skulle aldrig utsätta henne för någon storts fara, inte ens gå genom gottsunda på kvällen med två öl i kroppen. Även om dt är väldigt lite alkohol är det alkohol nog för att försämra min reaktionsförmåga, och eftersom att alla vet att grottsunda är mupparnas hometown så tänker jag inte ta några risker, någonsin!

Nu ska jag bygga duplo med Haley, skälla lite mer på Ozkar som inte alls förstår varför jag skäller på honom, och sen diska. Tror jag. Fy så tråkigt, men jag måste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: