söndag, mars 15, 2009

Cigg: 1,5 sidor. Aurora: lite lätt ångest!

Förresten har jag precis upptäckt en sak med mig själv. Att det tar mig en och en halv sida att läsa ur min än så länge rätt till intetsägande bok, när jag ska röka en cigg. Köpte en bok på Kvantum innan jag åkte hem i fredags. Läste Flickan under gatan innan, och eftersom att den var rätt seriös ville jag ha något som inte krävde något av mig. Vart Gossip Girl. Än så länge, bara ett tjugotal sidor in i boken kan jag inte direkt säga hurra, men den blir säkert bättre om några kapitel eller så..

Förresten borde jag höra av mig till hon på Aurora. Jag fick ett brev för några veckor sen, dom vill väl kolla om jag överlevde skräcken eller om jag sitter hemma och har panikångest nu även långt efter förlossningen. Jag vet inte, det tar liksom emot lite att höra av sig.. Det är över nu och nu vill jag liksom bara glömma det, typ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: