onsdag, februari 25, 2009

Tatuerad, igen.


Igår var jag hos Samuel igen och gjorde (nästan) klart min ängel. Jag tänkte sätta lite färg på den men han sa att hans färger inte var så bra så jag skippade det. Färg får det bli vid ett annat tillfälle. Och så gjorde jag min g-klav. Men istället för små noter runt gjorde jag stjärnor. Tänkte att det skulle passa med temat på ängeln. Och sedan när gitarren kommer på armen ska jag kolla upp noga hur noterna till en av mina favorit låtar ser ut. Den vill jag ha. 'Painted om my heart'-delen i alla fall. Och så måste jag ju föreviga min kärlek till Haley. Blir nog ett litet hjärta med hennes namn i. Jag har en massa planer, kommer att se ut som ett klotterplank när jag är klar. Haha. Idag är det Ozkars tur att gadda sig. Det kommer att bli en döskalle med rosor och vingar och grejer runt hans vänstra armbåge. Egendesign det med. Snyggt som bara den. Nu ska jag leta reda på datorn istället. Jobbigt att sitta och skriva med mobilen om man ska skriva mycket. (bortsett från det är mobilen den bästa sak jag äger, och nej, barn är inte saker!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: