tisdag, februari 24, 2009

pizzaLunch.


Nu har Ozkar bjudit mig på pizzalunch på Ken's. Jag brukar alltid välja vikingbåt, en inbakad kebabpizza som smakar helt fantastiskt gott. Men till min egen förvåning valde jag en pizza med tonfisk och lök. Al tonno. Jag har ju liksom försökt påbörja mitt nya liv som är tänkt ha en lite nyttigare inriktning. Och pizza passar ju faktiskt inte vidare värst bra in i mallen. Tonfisk kändes i alla fall bättre än kebab. Sen om det verkligen är det har jag ingen aning om. Men det är känslan som räknas! Egentligen skulle jag ha tränat med Johanna idag men hennes häst är sko-tappar-mästare och hade tappat en sko även idag så Johanna skulle dejta hovslagaren istället. Fullt förståeligt. Och med träningen hade jag tänkt sluta röka, men jag tränade ju aldrig så jag har rökt. Dumma mig. Nu sitter vi i bilen på väg hem och jag kommer i princip bara att komma hem och vända innan det är dags att åka och tatuera Mig. Jippie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: