onsdag, februari 25, 2009

Snart på jobbet.


Nu sitter jag på bussen till jobbet. Vi har extraöppet idag för att Gränby har nyöppning av några butiker. Vilka dom är, dom nya butikerna vet jag inte men jag vet att hm har flyttat i alla fall. Och att Lindex har fått större yta. Jag tänker nog ta mig en titt imorgon när det inte är så mycket folk. Blir det som sist är det omöjligt att ta sig fram. Speciellt eftersom att det är löning idag med. Folk blir som galna. Undrar hur det blir hos oss. Hur som helst.. Idag har jag varit på Babyland och Barnenshus och kikat på barnvagnar och bilstolar. Hittade en intressant paraplyvagn på Barnenshus. Tyckte dock att niohundra var lite mer än vad jag har att spendera. Men så till min lycka så hittade jag ett blad vid ingången som sa att dom ska ha en specialkväll imorgon med massa rabatter. Var vid den vagnen kommer att kosta mindre än halva priset. Jackpot! Så efter jobb och träning imorgon tänker jag hänga på låset och köpa en pojkfärgad vagn till Haley. Kommer bli toppen! Hoppas bara inte att hela stan har tänkt att hänga på låset med mig för att köpa samma vagn, för då blir det till att slåss som en galen för den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: