torsdag, februari 26, 2009

RixFM på besök


I morse åkte vi till Gränby Centrum vid åttatiden. Hade bokat in en se-på-morgonZoo-frukost. Det bjöds på macka och kaffe och livesändning. Måste passa på och göra saker när det faktisk händer något. Dessutom skulle jag jobba vid tio och familjen skulle iväg till stugan på förmiddagen. Jag lurade med mig Johanna ut på rökpaus och där träffade vi herr Fylking som vi växlade några ord med. Johanna var inte sen att fråga om vi kunde ta en bild. Sagt och gjort. Johanna hade lite svårt att knäppa åt bilen så där stod jag och log i hundra år och kände mig lite lagom pinsam.. Haha! Efter rökpausen bjöds det på fika och besök av Shirley. Haley tyckte att tårta till frukost var jättegott. Nu måste jag för övrigt gå in och börja jobba igen. Hej!

1 kommentar:

Åsikt? Låt höra: