söndag, februari 22, 2009

Bakis, mätt och sminklycka!

Vi har varit i Skyttorp och ätit lunch, fikat och busat. Vi fick som vi vart lovade, lasagne till lunch. Åt så jag trodde jag skulle spricka. Plus att vi fick med oss en massa lasagne hem. Kommer att bli en fröjd att ha lunch på jobbet imorgon!
Jag var rätt pigg och kände egentligen inte av min bakishet innan lunchen. Men efteråt var jag så mätt så att jag hade kunnat dö. Och i och med det vart jag även trött.

En rolig sak som hände dock var att Haley ställde sig upp. Alltså från mitt på golvet, utan någon hjälp och där stod hon stadigt. Plus att hon dansade, utan att ramla. Innan vi åkte tog hon ett steg innan hon ramlade på rumpan med. Skulle gissa att hon går innan veckan är slut. Om hon fortsätter såhär.

Eva kom över på fika och så pratade vi lite om smink för hon säljer Oriflame. Så säger hon att hon ska ha utförsäljning av alla sina saker så jag följde med tillbaka hem till henne. Ett helt rum med en massa spännande saker. Hittade en hel del bra saker! Två mascaror, två svarta eyeliner och en vit, en sminkväska, en spargris till Annelie, en tub foundation, en pensel, ett nagellack, en nagellacksborttagargrej, två ögonskuggor, en hårfön, ett armband, ansiktstvätt och borttagning och säkert något mer. Allt för 400kronor. Det är ju verkligen ingenting! Hade inte fått ens en liten del av det där om det hade varit så att jag skulle köpa det i affären. Jag är lycklig som ett litet barn!

Imorgon ska jag jobba och sen ska jag på chokladprovning med Lena. Kommer att bli hur underbart som helst. Jag är nämligen väldigt förtjust i choklad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: