måndag, april 14, 2008

Packar & väntar på glädjande samtal.

Det är måndag och säkert mitt i lunchen för dom allra flesta.. Jag har ännu inte hört ett ljud från Uppsalahem (hon skulle ju ringa när allt var klart). Dock fick jag mail från hon på soc i fredags där hon bifogade mailkonversationen mellan Uppsalahem och dom på bostadsavdelningen på soc. Och i det mailet verkade allt än så länge vara som det skulle. Inga förhinder och det känns ju i alla fall bra. Hoppas dom hör av sig idag, skulle vara så underbart! Visserligen har jag blivit lovad det här både muntligt och skriftligt nu så jag kan inte se varför det skulle vara några problem och motgångar..

Igår fixade vi lite banankartonger från Ica så nu håller jag på och packar för fullt igen. Det är sjukt hur mycket skit man har ändå.. Fast jag ändå har kastat så himla mycket så finns det massa kvar. Fast det mesta ligger gömt i garderoberna och så.. Så vi får hoppas att det fortsätter vara "gömt".

Nej, som sagt så håller jag på och packar och om jag sitter här så kommer jag med största sannolikhet att fastna och så kommer jag inte att få något gjort..

En sista grej: jag hittade min mp3 nu när jag städade runt, JIPPIE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: