fredag, april 18, 2008

Anonyma Nykteristernas samfund

Det är fint väder. Strålande solsken, knappt någon vind och faktiskt riktigt varm. Men jag har inte varit ute idag. Har inte ens legat och svettats på balkongen. Mamma påstod att jag inte fick sola magen (och med det menas att jag skulle dö med kläder på i solen intill väggen som ju balkongen är). Så jag har packat tre kartongen med saker. Det känns iaf som att jg börjar närma mig slutet.

"Nej, nu vill jag bara supa" säger Bella. Jävla apa! Jag vill också supa. Eller åtminstone ta några kalla öl i solen. Eller okej, jag är inte så petig, jag skulle bli glad för fisljumna öl också. Eller bara en kall öl. Gud så gärna jag skulle vilja synda nu! Urs, det är helt galet!
Det är fan inte kul att vara gravid ibland. Missförstå mig rätt, det är helt underbart att snart få barn, men återhållsamheten och allt tråkande håller på att ta kål på mig. Jippie, det är helg. Nej! Helg betyder för mig att på fredagen kommer Ozkar att leka med sina kompisar (såklart, vad tråkigt för honom annars). Lördagen hänga med en bakistomte och söndagen är ångest för att snart är det tråkig jävla vecka igen. I alla fall så känns det så idag. Och idag känns det tråkigt. Det är fint väder, jag vill ut och vara social, men jag kan inte. Jag orkar inte gå överallt eller så.. Skit!

Senare bär det av till Sofie. Jag har lite förhoppning på att det kanske skulle kunna hända nåt sen iaf. Hoppas att det är någon härlig männiksa som vill hänga ute i kylan med mig (för även om det är varmt nu så blir det snart kallt).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: