måndag, juli 09, 2012

Jag vs. chokladtårtan!

Du vet när man hittar en så jäkla het bild på någon och tänker "sådär SKA jag se ut, PUNKT". Och sen är man ASpeppad på att träna skiten ur sig tills man uppnår resultat.. Ända tills man hittar en chokladtårta i kylskåpet på jobbet och tänker att "Nä, snygg kan jag bli imorgon" och så tar man sig en onödigt stor bit. Och plågar i sig den. Tills det liksom inte känns som att det var värt det längre.. Och ungefär då, när man liksom mår lite illa och det inte alls är lika gott längre.. Ja då längtar man tillbaka tills när man var sugen på den där tårtan och önskar att man liksom inte alls hade fallit för frestelsen. Det är ju faktiskt helst nu på en gång jag vill se ut sådär!
Dumma jävla mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: