lördag, april 28, 2012

Önskan till Gud!

Hej Gud!
Jag vet att det var ett tag sen men "bättre sent än aldrig" heter det ju!
Tänkte, att ifall du fixar till mina ben så som blir sjukt slanka & fina (gärna gyllenbruna och väldigt lena också) så lovar jag att köpa den här jumpern (får
man säga så?) i ROSA!

Yeah you herd me, rosa! Jag funderar starkt på att bli tjej den här sommaren.
Oh yes! A GIRL!

Om jag inte köper nya klackskor snart så kommer jag förresten att gråta!
Så det så! Jag skulle vilja använda klackskor HELA TIDEN!

Så Gud, när du ändå är i farten, kan du fixa till mina fötter så dom slutar se utvecklingsstörda ut & så att dom får plats i alla klackskor?! Snälla? Jag LOVAR att du får tjuvkika på mina sexiga ben HELA TIDEN då!

Okej? Okej! Då bestämmer vi så! Alltid lika trevligt att talas vid, hörsdåhej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: