onsdag, februari 22, 2012

Jo men jag har..

Hej folket!
Nu undrar ni såklart vad som hänt sedan sist?
Jo men det ska jag berätta för er;

Jag har jobbat på mitt älskade BR. Det är åter igen dags att bygga om och finfixa. Så vi "ber om ursäkt för röran, men vi bygger om".
Jag har glidit omkring med mina genomblöta tygskor på väldigt hal is. Jag tänker helt enkelt inte sponsra vintern med att köpa vinterskor, jag vägrar!
Jag har spanat på den nya säsongen av Big Brother med underbart sällskap. Sällskapet höll på att kosta mig livet då jag blev skrämd nära döden, men det var fantastisk med sällskap!
Jag har ätit en ordentligt konstig lunch. Vilken restaurang har inte bestick liksom? Hälla i sig soppan direkt från en plastbunke? Hur knäppt som helst!
Jag har nästan köpt en bättre begagnad tv, och erbjudit att betala hemkörningen i natura.
Jag har firat min dotters bästa kompis som fyllde 4år igår.
Jag har firat min lillebror som även han fyllde år igår.
Och så har jag gjort det där vanliga. Lagat mat, diskat, duschat, nattat barn och haft mig.

Nåt ni undrar över? Bara att fråga på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: