söndag, januari 01, 2012

Årets första inlägg :)

Hello my lovers!
Nu hoppas jag att alla ni precis som jag överlevde nyår och hade det fantastiskt trevligt! Planen var att fira på andra sidan gatan hemifrån mig. Dock vaknade jag upp i ett hus med bara skog och åkrar runt omkring. Långt i från stan.

Så här gick det till ungefär igår:
Först lurade Emelie hem mig till henne "på frukost". Emelie där emot hade annat för sig som att fixa kvällens efterrätt och sånt Jag fick hota till mig en kopp kaffe och gurglade den ihop med en cigarett.
Först när jag låg avsvimmad på köksgolvet kom Daniel och matade mig med Danonino. Du vet den utan färgämnen som har VÄRLDENS kanske mest irriterande reklam..

Ah men sen tog vi i alla fall en biltur till min lilla mamma. Lämnade hunden och rekordsvepte en kaffe. Samt gurgla den med ännu en cigg.

Nästa stop Gränby Centrum. Hard working people as we are så hade ingen av oss tvättat så vi fick alla köpa nya underkläder. För att liksom slippa riva av en pinsam tros-incident lagom till 12slaget.

Lång historia blir kortare - jag smällde på mig min outfit. Kokade mitt hår. Klar.
Emelie testade hundra outfits. Lika många skor. Var på dåligt humör. För att sedan komma fram till att "Jo men det jag hade tänkt från början är nog bäst i alla fall". Mycket kul att se! Till det gurglade vi rödvin och några cigg.

Hos Tobbe bjöds det på nyårsmiddag som Emelie och Daniel hade varit där och tillagat. Jag vart faktiskt lite upprörd när alla tackade för den goda maten och Tobbe säger "varsågoda". Men han råkar liksom glömma bort att nämna att han inte ens gjort maten. :/

Hur som haver så hamnade vi - en tapper och för jävla snygg skara - i en taxi ut till Madde och Fredriks partyhus ute i skogen. Där gurglade vi ännu flera alkoholhaltiga drycker med ännu flera cigg :)
När vi sedan skulle sova började vi traska rätt in i mörkret, över en åker och in i ett tomt hus.

Nu ska jag leta reda på hur man kommer hem. Hörsdå hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: