lördag, december 17, 2011

Min första egna lugna lördag, I ÅR!

Men tja!
Det var inte igår du. Snarare i förrgår, eller så.
Klänningen har kommit. Satt som en smäck. Inte lika vacker som jag tänk mig, men den får absolut bo kvar i min garderob. Chansen att jag hinner leta en annan klänning innan nyår är minimal, so what to do?

Idag? Sitter hemma i soffan under täcket och kollar på de fyra fantastiska bögarna. Dricker kallt kaffe och myser med minivoff. Hela vardagsrummet är upplyst av värmeljus.. Helt lovely! Första gången sedan.. ever (?) som jag gör absolut ingenting och bara skiter i allt annat. Tror till och med att jag kommer göra om det snart igen!

Ta en idol-bild förresten. Kopiera upp. Gör bildtapet. Lägg i plånboken. Valet är ditt. ;) PUSS!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: