måndag, december 05, 2011

Hipp hurra för Daniel idag!

Tjenare gänget.
Vad har ni för er? Fan vad jävla skoj att vintern klampat in va?! Så kul att man börjar gråta, utan att ens vara glad.
Nä men jag trodde väl egentligen inte att snön skulle hålla sig borta helt och hållet. Men man kunde ju hoppas.
Tur att jag har så bra vinterpjucks. Vita converse. Såklart ofodrade. Typiskt oskönt, faktiskt.

Idag har jag och Haley bakat. Prommenixat. Fikat hos Annika. Lekt lite med Linda och Noah. Och såklart vart på kalas hos Daniel som fyller år idag. 26 rejäla bast! HURRA HURRA!

Emelie har typ svart bälte i sju-små-kakor-tillverkning och jag mår fysiologiskt dåligt för tillfället. MÄTT DELUX! Tänkte hiva i mig några litet vatten (i hopp om att det ska hjälpa matsmältningen lite) och sen ger jag upp för dagen. Sängen nästa!

Hörs imorgon igen. Då ska vi tillbaka till slottet och hiva leksaker! Puss och klämm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: