lördag, december 31, 2011

God nyårsaftonsmorgon på er.
Titta vilken liten sötsak jag hittade under täcket. Är det inte barnet som lockar en tillbaka till sängen så är det minsann hunden. Alltid den ena eller den andra :)

Nu ska jag hoppa i mina vanligaste alldagliga kläder (man ville inte vara för snygg än, det ska mkufen bli senare) för att bege mig till kaffe-hålet på andra sidan gatan :) Frukost bestående av kaffe, en skvätt vin och en massa cigaretter väntas serveras av min käraste vän Emelie.

Jag måste skvallra om att jag var svartsjuk inatt. I mina drömmar. Det var helt knäppt för när jag vaknade försökte jag minnas känslan av att vara så himla svartsjuk men jag kunde liksom inte greppa den. Orealistiskt att vara svartsjuk på en gammal tjejkompis och en kille jag inte skulle banga på att hångla med. Dessutom blir jag sällan svartsjuk. Sårad eller ledsen, visst. Men inte sotis!

Nej men nu ska jag skynda mig. Hörsdå hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: