fredag, december 02, 2011

Fuldans med höga knän!

Så.. Vart var vi?
Nä, nu tappade jag tråden igen.

Hur som helst så lovade jag åter igen hederligt och dyrlikt (säger man verkligen så? Det låter helt knäppt nu!) att "mitt nya liv" skulle börja för några dagar sedan.
Och visst, det började väl fint som vanligt. Massa frukt, absolut inget godis.. Men sen glömde jag bort att äta alls och hamnade i rostade-mackor-träsket igen. Ah men vi vet hur det kan vara.. Klockan är 22 och vem fan orkar laga middag?! Right?!

Men så köpte jag mig ett par ordentliga springskor idag för en rejäl slant (vilket ju är det samma som att dom är bra?!). Och har man nu köpt ett par skor så måste man ju inviga dom.
Men så är jag inte riktigt lagd åt det hållet att jag lämnar barn och hund ensamma hemma medans jag tar mig en tur ut i mörkret alldeles ensam. Då finns ju knappast några garantier för att jag kommer tillbaka med tanke på min inte allt för imponerande storlek.

Så jag provade på en träningsmetod som jag inte är helt säker på klassas som "riktig träning". Men i alla fall..
På med spotify i lurarna och värsta discodansmusiken. Sen var det bara att fuldansa och varva höga knän tills jag 50 minuter senare ramlade ihop av utmattning i hallen.
Säga vad man vill om denna alternativa träningsmetod men jag kan lova att svetten lacka och att mina ben kommer att vara rejält osams med mig imorgon!

Om någon vill testa att prova på "fuldans med höga knän" så kör vi åtminstone ett till pass imorgon på obestämd tid. Hör av er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: