fredag, november 18, 2011

Växtvärk! :/

Helt plötsligt, mitt i min sköna skönhetssömn, börjar någon att gallskrika och SPARKA på mig. "Mina ben! Mina ben! Mina beeeeeen!"
Sen sparkade hon ännu mer och skrek så inte en endaste granne lyckades komma undan med en sovmorgon.

Grattis Haley. Du har växtvärk. Det gör asont men man blir en stor tjej. Och sen vare nog med det. O'boy? Frukost? Nä men man måste äta om man ska bli en stor tjej för annars gör det ännu ondare! Mat är som medecin och energi.

Nä men det var ju trevligt att klampa upp vid 6hugget för ovanlighetens skull. Det händer ju typ aldrig. Mest eftersom att jag aldrig behöver vara uppe nu men visst.. Det funkar. Nu hinner nog till och med jag slänga i mig frulle! För jag ska vara på jobbet om ja.. Strax mindre än fyra timmar. Jippie :)

1 kommentar:

Åsikt? Låt höra: