måndag, november 14, 2011

Och resultatet..

Undrar om jag kanske skulle kunna klara mig utan något av detta?
Ett kollegieblock. Ett schema för julen. Närvaropapper från dagis. Erbjudandeskyltar från jobbet. Två ciggpaket, varav ett är tomt. Smink. Fyra tändare. Sparmärkshäfte. Nagelfil. Nåt spel från Systembolaget. Hårspray. Hudcreme. Nagellack. Godis. Plånboken. Småpengar. Tuggummi. En kam. Deo. Hostmedecin. Nässpray. Hundbajspåsar. Näsdukar. Jobbnycklar. Hårsnoddar. En knapp. Vantar. Två par hörlurar. Krokar från jobbet. Och en massa kvitton.

Känns faktiskt som att jag skulle kunna leva utan att släpa runt på allt det här. Jag skulle säkert klara mig utan nästan allt, men jag kan ju inte släpa omkring på en TOM väska?!

Och ja, väskan MÅSTE jag släpa på! Jag kan ju behöva ha saker i den.. Som typ skräp i form av kvitton och sånt..

Ond cirkel? Nä, tror jag väl inte. En bra väska ÄR en bra väska och jag vill ha hundra av dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: