söndag, november 20, 2011

Mina nya husdjur.

Men vadfan! Jag glömde ju berätta!
Daniel lurade på mig deras akvarium idag. Eller alltså, jag gav efter. Både Haley och Geisha tycker att firrarna är hur balla som helst, så jag tyckte väl att dom kunde få bo hos oss.

Glömde ta en kvällsbild och nu sover fiskarna så jag får fixa finare bild imorgon.
Det är ju faktiskt ASschysst att vi fick akvariet. Samt hjälp att få hem det och allt sånt där. Men jag kan liksom ändå inte riktigt fatta att jag har blivit med fiskar. Jag som alltid tyckt att vadfan ska man med firrar till, liksom.
Men det är ganska mysigt! Och jag känner ett enormt behov av att åka till fiskaffären imorgon och köpa lite kompisar.. :)

TACK och åter TACK Daniel (och Emelie). Håll nu bara tummarna för att jag lyckas hålla dom vid liv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: