lördag, november 26, 2011

Jag ska fråga CHANS!

Psst.. Jag har en liten hemlis jag tänkte delge er. Ni vet, har man skvaller på lager så måste man ju tömma ur sig. Jag har liksom kommit fram till en grej som känns väldigt livsavgörande. Så ni måste hålla tummarna för mig allihopa!

Jo men det är nämligen så här att jag insåg att Emelie ju är världens godaste och roligaste knäppskalle. Tänk att någon kan göra mig så glad, bara av att sätta på sig ett par byxor. Och Daniel är så himla gullig och knäpp han med. Dom där dans-movsen. Oh my lord!

Så jag har i alla fall kommit fram till att jag är lite kär i dom. Som par. Och jag vill liksom också vara sådär knäpp och galen. Så jag tänkte (håll i er nu) FRÅGA CHANS på Emelie & Daniel! Jag har inte bestämt än om jag ska skicka en kompis att fråga eller om jag ska skicka en lapp. Förslag?

Önska mig lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: