lördag, november 19, 2011

Jag? En Sego! :(

Men oj! Jag gick lite vilse i vanlig ordning men nu är jag tillbaka på hemmaplan igen.
Så vart var vi? Just det ja.. Fredag.
Jag jobbade lite. Sen hämtade jag fjärten på dagis. Hon påminde mig om att hon minsann hade blivit lovad tuggummi i måndags morse. "Du sa att jag skulle få tuggummi i helgen, mamma". Så det är alltså inte bara elefanter som aldrig glömmer. Det samma gäller alltså 3åringar också.

Väl hemma sov Haley som em stock i sin vagn i hallen tills Björn, en kompis från långt tillbaka i tiden, dök upp med några öl och krävde middag. Astrevligt! Lite fin i kanten som jag är bjöd jag på köttbullar och snabbmacaroner. Med ketchup. Och lite riven ost på. Jag är säker på att han vart väldigt imponerad över min finmiddag..

Och idag?
Ja då har Ozkar lekt lite med oss brudar. Vi lekte kaffedrickarleken och mathandlarleken. Sen skjutsade han hem oss till mamma och Stephanie.
Där lekte vi kaffedrickarleken igen. Sen lekte vi ciggrökarleken och matätarleken. Och sen drog vi hem för Haley var så trött och grinig att hon nästan blev gratis.

Här hade jag tänkt klämma in ett besök hon mina sjuka vänner på andra sidan gatan men först var jag en seg jävla bajskorv. Och sen så somnade Haley på vägen hem. Så det blev liksom inget. Skittråkigt!

Så ja. Nu är det lördag och jag gör ingenting och det är inte ett dugg rogivande. Det är tråkigt, så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: