onsdag, november 16, 2011

Idag?
Jobbat 9 till 15. Pysslat mest faktiskt. Hur skönt som helst. "Hej, är du med i Club BR? Nä men det är världens bästa klubb och du är välkommen" liksom.
Hämtat plutten på dagis.
Försökt vika in Anna i sängen (med risk för att klämma hennes mage). Vart dock besviken, det gick inte att klämma fast ens gravida kvinnor i sägen.. Jag som trodde att jag hade värsta smarta sängen. Om man vill ha kvar nån, ja då klämmer man kvar dom. Men tydligen inte.
Nu måste jag börja fundera ut en annan lösning för hur jag ska kunna kidnappa folk (kidnappa? Nä, inte jag, jag lånar lite bara..) så att dom liksom lockas till mitt hem och sen aldrig kan (vill) gå där i från.

Jag kan liksom inte köra den där "öh, skaru mé hem till mig och testa att klämma fast dig mellan ryggstödet och fotstödet i min säng, pullan?!"
(Nä, men jag kanske inte har kört den ÄN men jag kanske har tänkt tanken, typ).

Och resten av kvällen?
Låtsasshoppa på datorn tills jag somnar. Yay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: