måndag, oktober 03, 2011

Svart ÄR en färg!

Efter en trevlig omgång på jobbet tidigare drog jag iväg till en utlovad dejt med Maja. Hon bjukka på kaffe och fixade till mina naglar (i min absoluta favoritfärg) samtidigt som vi nynnade på toner från "Händige Manny" och "Musses klubbhus".

Jag vet att min mamma kommer att skaka på huvudet nu och påpeka att "det ser ut som att jag har skit under naglarna", men det tycker jag bara är charmigt.
Låt mig vara en rebell - tycker mamma att det är fult så vill jag ha det! Ha!

Aja, jag ska gå och skita, borsta tänderna och sova nu. Inte nödvändigt vis i sen ordningen. Men liksom bara så ni vet.
Alla andra skriver ju också om helt onödiga grejer så det måste väl betyda att det är så man gör, väl?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: