lördag, oktober 22, 2011

Oh, lördag kväll! Yehoo!

Men tja!
Efter en lång dag med nagelfix och kaffe inklusive påtår hos Maja slängde vi i oss kebab på kebaberian och begav oss sedan hemåt.

Vad fan som händer nu vet jag inte riktigt. Fick ett ryck och började byta gardiner i köket så risk för ytterligare hemmfix finns.. Om ingen tvingar mig att göra nåt mer spännande.

Och VÄRLDENS UNDERBARASTE skitunge får gärna somna snart. Så jag får vara lite lite själv. Ett enda gnäll till och min överhettade hjärna kommer att sprängas. For sure. Eller åtminstone kortslutas. Hur som helst så har jag gnäll-allergi (delux-varianten) idag.

Men anywho, ha en trevlig kväll allihopa. Och ni, gör inget som jag inte skulle göra. Okej?! Bra, då säger vi så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: