torsdag, oktober 27, 2011

Men DÄR är ni ju. Fan vilken dålig stil att bara sticka! Jag som hade en hel säck full med skvaller till er men så hamnade jag på villovägar och skvallret försvann. Suck!

Men man kan dra det lite lätt på en halv minut, håll i er, här kommer det;
När Amelia fyllde år så fikade vi hos henne. Hon bjöd på chokladfest och vi gav tillbaka. En sak som lyser och vibrerar, ni vet..
Sen jobbade jag under de tider då normala människor lever sina liv. Och framåt kvällarna har jag spenderat mina underbara timmar på Gräddhyllan.
Om man inte vet vad gräddhyllan är, så kan jag återkomma till det här senare.
Anywho. "Deadline" för att nästan vara klar med julbutiken samt knåpa ihop julschemat var idag. Och såklart är vi klara. Värsta toppenpinglorna man jobbar med alltså!
Och igår käkade vi tårta för att fira att SnyggMatte blev 302år gammal. Som med alla ordentliga karlar skulle jag vilja påstå att han blir snyggare med åren.
Sen får vi inte glömma att min favorita "smart-nörd" Linnea kom över och lurade i mig en halv flaska rödvin här om dagen. Tummen upp för rödvin, känner mig hundra gånger coolare såhär till vinters att smälla i mig ett glas rött istället för att goffa en påse chips.
Dessutom har jag hört att man blir smart av alkohol. Eller var det så att alkoholen bara fick en att känna sig smart? ..i vilket fall som helst så ska jag nog ändå byta ut mjölken mot vin. För vin får jag inte alla ont i magen av. OCH alla blir jättesnygga!

Ordbajsar? Jag? Nä men det menar ni inte? Men god natt då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: