måndag, oktober 03, 2011

Jag överlevde! Okej, jag kanske höll för öronen typ två gånger och blundade till lite vid ett tillfälle men bortsett från det, och det faktum att jag skrek lite som en tjej ibland (det är lugnt, jag är en tjej) så gick biobesöket bra.

Dom sex andra som vistades i lokalen kanske inte uppskattade när jag gormade "nej, nej, akta dig nu blåser det igen!". Men ärs, det var mörkt och vi kommer säkert aldrig ses igen!

Mitt nya orosmoment är följande: hur jag ska ta mig med tåg till terminal 5 imorgon, utan att åka eller gå vilse och utan att komma för sent. Eller tidigt. Pinsamt vilket som.

Och ni som har sett filmen kanske gillar följande ironi: jag ska ut på resa med jobbet OCH jag ska flyga flygplan. Grattis till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: