onsdag, oktober 05, 2011

Jättekul kväll igår. Mysigt när alla är så finklädda. Jag stod och velade länge fram och tillbaka men till slut blev det kostymbyxor. Dumt val kanske då ALLA andra damer hade klänning eller kjol. Oh well oh well, jag var bekväm iaf!

Det bjöds på tre rätters mat. Med tillhörande vin. Och sen var det fritt fram utan plånboken i baren. Gissa om jag fick hålla i mig själv?!

Bilden? Liveframträdande från M. Jacksson - thriller. Måste vart bästa framträdandet ever.
Måns Zelmerlöw bjöd på allsång på Tivoli och hans ex Marie hjälpte till att sjunga och ha sig. George Michael och Eric Amarillo och några andra härliga karaktärer dök också upp :)
Någon påstod att det var cheferna som klätt ut sig. Hm, jag är inte lika säker!

Utan underlag kunde jag såklart inte vinna årets butikschef. Men jag satsar på det till nästa år!
DOCK vann jag en iPod i en utlottning. ASfränt ju! Woohoo!

Nä, nu ska jag snygga till mig och sen käka frulle. Hörs då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: