söndag, oktober 23, 2011

Efter loppisen spanade jag in en vinterjacka som jag kommer dö utan. Eller ja, liksom, du vet, jag måste ha den så är det bara.
Rastade barnet och hunden tillsammans med min vän Anna i lekparken och drog senare hem på kvällsfika.
Efter kvällsfika (chips med dipp, kaffe och glass) hamnade jag i gott sällskap med Emelie i hennes lya. Hon bjöd på tacos-rester och rödvin. Samt sitt trevliga sällskap, såklart. Man hade här kunnat tro att vi babblade tills vi fick munsår, men icke. Vi försökte krossa varandra i Wordfeud. Fam vilket dåligt sällskap jag är!
Framåt småtimmarna (ja du vet, runt tio) dök öven Daniel upp, och försökte lära Geisha att ligga.
Hur det gick? Bra om man frågar honom. Jag vet inte dock vad jag ska tro. I brist på bevis måste jag nog säga att jag är lite skeptisk.

Nä, men om man skulle ta och hoppa i säng och tjura hela natten kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: