måndag, oktober 03, 2011

Efter elva härliga sömntimmar var det då dags att inta frukost. Den absolut bästa måltiden på dagen! Och vem är jag om jag inte hör listar min frukost? Nobody probbably. Here we go:

Brödet är en ostfralla bakat på kvantum-bageriet. På det har jag Herrgårdsost, man får välja vilken man vill för hos oss har vi två ostar. På med sallad, gurka, paprika och tomat. Haley valde tomater så det blev minivarianten så att hon "kan stoppa dom i munnen".

Dricka? Brämhults smoothie. Jordgubb och passionsfrukt. Smakade gott men lite läskigt.
Kaffe i stora koppar med mycket mjölk till. Jag har tagit mitt förnuft till fånga och har aldrig socker i längre. Det är inte lika gott MEN om jag har socker i nu så är det heller inte gott.
Moment 22. Typ.

Äggen har Haley och hennes farfar köpt på 4H-gården precis här brevid. Mer "närodlat" än så blir det fan inte :)

Och sen då? Ska gå lös med rakyveln under armhålorna och smiska mig själv i ansiktet tills jag känner mig vacker. Jag lyckar mig själv till med det. Om man kan säga så, annars kan vi glömma det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: