tisdag, oktober 11, 2011

Du. Jag har inte dött. Det bara luktar så.
När tiden är mogen ska jag berätta om alla skandalerna; Fika med Malin, Middag med Emelie och Daniel, karaokekväll hos mamma, chi-träff i stadsparken, frukost och höstmarknad med Linda och hennes bebis Noah och allt sånt där.
Men jag hinner liksom inte nu. För nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på serier samtidigt som jag har ångest över att jag inte är på jobbet.

Men ärs. Om ni liksom kan glömma allt det där och liksom orkar gå vidare (och riskera att bli utan skvaller) så kan jag lova er att jag är tillbaka imorgon igen. Eller kanske till och med senare idag Med nya vardagligheter och såntdär oviktigt som jag brukar skriva om.

Men dåså, då säger vi så. Hörs igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: