söndag, augusti 28, 2011

Hejdå fetmage (och god mat).

Ni vet det där om att folk brukar påstå att dom går upp i vikt när dom har semester? Dom som påstår att dom "lagt på sig lite", dom spelar inte i min liga. Jag har inte ätit en enda nyttig grej på över en månad.
När jag drar in magen (nör jag tar i allt jag kan för att se riktigt jävla smal ut) så putar den fortfarande ut! Det är tammefan sant alltså!

Så imorgon hoppar jag i mina springbrallor och beger mig till Kraftkällan. Jag kommer vara nervös så inåt helvete, vilja gråta och ha hjärtklappning men jag SKA fan träna. Det är dags nu. Dags att sluta skämmas och fanimej ta tag i det här!

Wish me fucking luck!
And by the way. Testade mosarella-sticks för första gången igår. Smakade fint. MEN dom hade inget i jämförelse med chillicheese. Jag kommer sakna chillicheese!
Mmm.. Ost.

2 kommentarer:

Åsikt? Låt höra: