måndag, mars 21, 2011

Jag: "Jag vill liksom bara äta upp mig själv, eller åtminstonde snutta lite på läpparna".
Ett steg närmare att bli en riktig flicka ;)

Jag önskar mig ett par till ceap monday-jeans, gärna mörkgrå. Jätte-te-koppar från indiska. En biljett till reggaefestivalen plus fint väder. En biljett till metaltown plus fint väder. En sommarsnygg svart hatt. Ett par rosa converse, att bli sommarsnygg med. Ett nytt par favvo-diesel-jeans. En massa indiska-kuddar. Färgglada vinglas. Sängben, för det suger att sova på golvet. Blommor som inte dör om man glömmer bort att vattna dom en dag. ..eller ärs, alla inredningsgrejer från indiska! Och jag vill att ALLA kommer på min fest!

2 kommentarer:

  1. Det jag vet att du vill ha men inte vet om det själv, finns inte med på din önskelista. Så jag köper kanske det åt dig ändå :P

    SvaraRadera
  2. Åh metaltown! Fällde seriöst en tår av ren och skär lycka när jag såg att system of a down ska dit. KÄÄÄÄÄÄÄRLEK!!!!!!! Nästan som Hultsfred 2005, oh yeah.
    Ska vi råna en bank och åka tillsammans?

    SvaraRadera

Åsikt? Låt höra: