måndag, mars 28, 2011

Igår kom den här dubdrandes ner från grannens balkong rakt ner i stolen där jag brukar ha gäster. Fatta vilken jävla skada den hade kunnat gjort om någon suttit där!
Det här är inte det enda som kommer ner till mig från mina grannar.. I somras lyckades en av deras miljoner fimpar bränna ett stort hål i en kudde jag hade på balkongen. Tur nog blev det "bara" ett hål, hade ju lika gärna kunnat börjat brinna!
Deras unge kastar ner mat och annat skit och deras andra unge pissade ner från balkongen i somras också. Plus att snubben i hemmet, trots att jag sa till honom, fortsatte röka och aska ner på haley och isabelle som var ute och lekte.

SÅ jag känner mig ordentligt sugen på att ge igen - vikten sulad RAKT IN I VARDAGSRUMMET, PANG!

2 kommentarer:

  1. Tycker att det börjar bli hög tid att du tar & anmäler familjen till din hyresvärd. För nu får det väl ändå vara nog!!!

    SvaraRadera
  2. Håller verkligen med! anmäl dom nu med dessamma!!
    Idioter!

    SvaraRadera

Åsikt? Låt höra: