onsdag, mars 02, 2011

El festico fantastico!



På med snyggaste gåbortkläderna för här ska det minsann födelsedagsfiras!
Jag blir (håll i er nu) TJUGOFEM år gammal! Redan!

Dunder och brak med andra ord. Jag fixar snacks, DJ, ballonger och allt ståhej. Du fixar eget dricka och det FESTLIGASTE humöret någonsin, deal?!

Vi smäller upp portarna klockan 19. Varför så tidigt? Vid midnatt vill dom helst att vi lugnar ner oss och drar ner på stan, därför. Så kom i tid så vi hinner förfulla oss för sjutton!

Anmäl er till mig via sms (jag är lättast att nå så). 0735695566! Det är praktiskt taget först till kvarn då det inte är en enorm lokal. Dessutom behövs er anmälan så jag vet hur mkt jag eventuellt behöver köpa av grejer mm. Så skynda er att anmäla er! 

Alltså, svara helst senast söndag 27 mars. TACK och vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: