torsdag, februari 10, 2011

Och hur gick det sen?
Jo, vardagsrumsgolvet blev så jävlarns vackert kan jag lova! Bara att dyka förbi och torrsimma lite på golvet!
Tvättstugan tog tretton timmar men inte fasiken blev jag klar i alla fall. Suck! Jag HATAR att tvätta!
DOCK bjöd onsdagen på sol och vårkänslor. Det blev tomtstädning och grillen fram! Ja det är sant, vi grillade! Och med så jävla trevligt sällskap också!

Och idag kom anusrövsbajs-snön tillbaka, och med besked minsann. Om man tar all min tvättatugehatning och gångrar den med en miljon så har vi sen min hat till snön!

Jättetack förresten till Bella, Henke och Alicia som hittade Mimmi idag. Shit, utan er hade livet vart svårt just nu!
Och Alicia, MIN HERRE, vilket sötsak. Gosha in fejset i henne och man har sockerrus i flera veckor. Det var den sötaste levande dockan jag sett sen.. Ja.. Alltid?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: