torsdag, januari 06, 2011

Pusslade lite med mitt schema igår vilket ledde till ledighet idag. Det i sin tur ledde till att jag hängde på Ozkar (och Haley) till hans farmor & farfar på lite trettondags-lunch och fika. Alla Sällströmare på plats, vilket jag anser är himla trevligt. Mig blir dom inte av med så lätt!
Vi landade där klockan två, och hem kom vi halv sju. Alltså några timmar senare än jag hade planerat. Så allt det där med nya tag och ny energi = long gone today! Har ätit mig hjärnslö. Oxfilé till lunch och sen en massa glass och hallon till efterätt. Magen mätt och lycklig, hjärnan fast i snaskegotteland!

Väl hemma gjorde jag ett nytt träningsschema på Wii:et. Hard training: 24minuter! Brända kalorier: 65 ynkliga. Aja, jag är en bit på vägen i alla fall!
Och för att jag vart så duktig och tränat ska jag smälla i mig cheese crunchers. Yes, you heard me. Jag ska äta mera. Träna för att vara nyttig? Nope, jag tränar för att ryggen är ledsen, that's it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: