lördag, november 06, 2010

Men SNÄLLA någon!
Tror ni på fullaste allvar att om USA har övervakat i Sverige så har dom bränt resurser på att tex hålla kolla på mig eller min mamma för den delen? - Skulle inte tro det va!

Om dom nu har bedrivit spaning på eventuella terrorister är det väl bara att tacka och ta emot. Sverige har ju för sjutton knappt en enda krona till övers att kunna bedriva den typen av spaning! Om nu superdunderutbildade och välorganiserade snubbar med resurser från USA vill spana på eventuella svenska terrorister så tycker jag att det är bra!

Eftersom att sverige varken kan eller vill kolla efter misstänkta så är det bra med hjälp. Sverige är ju landet BLÅögd! Gissa om terrorister och annat otyg kan röra sig fritt här, där medborgarna knappt vågar titta varandra i ögonen!

Jag välkomnar hjälp med bevakning. Jag är oskyldig och om dom skulle kolla mig kan jag med säkerhet säga att jag har "rent mjöl i min påse".

Det var allt för mig, tack & hej!

1 kommentar:

Åsikt? Låt höra: