söndag, november 14, 2010

Lördagen började med att Belli visade prov på blöjbytning. Haley var dock inte helt nöjd med att blöjan bara hängde på ena benet. Det var iofs inte så klädsamt heller. Vidare njöt vi av en skrikig och bråkig frukost med våra monsterbarn till döttrar :)
Pappa och Anna kom förbi och gav Haley en rejäl omgång kläder. Anna hade gått bananas på Ellos, vilket ledde till en massa tights, mjukisbyxor, swettiströjor, en fleectröja och ett gulligt klänningset. SÅ himla supersnällt!
Annas syster och hennes sambo kom på besök också. Vi smällde i oss sjukt mycket fika. När man trodde att magen var som mättast smällde jag dessutom i mig en hel pizza på rekordtid. Sen mådde jag illa. Och hade ont i magen. Och blev apatisk. Och trodde att jag skulle dö. Jag kan inte minnas när jag var så mätt senast.. Men nog om det, när barnen hade somnat plågade jag i mig martini-drinkar med Anna och Linda. En perfekt avrundning på en mjukisbyxedag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: