tisdag, november 09, 2010

Jag vet inte om jag orkar lägga tid och energi på folk som liksom aldrig tycks kunna ta av sin tid för att kunna vara en vän osv. I ärlighetens namn, om man bryr sig om folk och gillar dom, vill man inte vara med dom då?!

Hm. Jag är väldigt tacksam för dom jag har, dom är min värld. Men min värld har krympt på sistonde, och det är väldigt tråkigt. Därför skulle det vara väldigt tråkigt om min värld minskade mer.

Fast, ändå.. Hellre en väldigt liten värld med ordentliga vänner än ett helt universum med folk som inte kan bestämma sig, är dåliga vänner, ljuger och suger ur mig min energi!

Om du känner dig träffad.. Ja, då är det här antagligen tillängnat dig! Dags att ta ställning - vill du ha och vara en riktig vän, eller är du kort och gott inte värld mig?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: