tisdag, november 16, 2010

Det visade sig att det var slut på helgen idag. Larmet ringde inte. Totalstress och utebliven frukost. Måndag, jippi!
Jag hade liksom inga tankar i huvudet och rätt vad det är så kommer verkligheten och bitchslappar mig i fejjan: det spöregnar och är kallt & grått. Mitt liv är kaotiskt och mitt minne & humör svindåligt. Och ensam är jag också.
Rätt vad det är kommer jag på mig själv med att gå ensam i spöregnet & gråta. Högt, hopplöst. Pinsamt!

Detta satte sina spår i min fejja idag så efter att ha sett ut och känt mig död idag tröstade jag mig med en ny pyjamas (men gud, hur stavas det?!). Nu, när jag är alldeles varm och färgglad känns det faktiskt lite bättre igen. Ska kurera mig hela natten med denna smällkaramell på och hoppas att morgondagen blir rejält mycket bättre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: