lördag, oktober 16, 2010

Så var det lördag igen. Veckorna bara springer fram! Om det ska fortsätta så här så kommer Haley att ha flyttat hemifrån innan jag ens kommit på att jag ska byta jobb, typ. Jag bestämmer att vi stannar tiden, en varm sommardag, kanske en lördag!? ..sen lever vi bara livet med obegränsade tillgångar tills.. för alltid!

I natt vaknade jag på det allra noblaste sättet man man vakna på; nämligen att Haley hostar, piper "mamma.." och hulk hulk - en kräk! Det kan vara en kräksjuke-släng, men det kan också vara så att min lilla kära hade utforskat sten-ätning lite väl mkt. För när hon kräktes kom det välling och småsten :S Urs!

Men nog om det nu, grattis till Susan, Bella & Malin som fyller år idag! ..Om läget visar sig vara stabilt resten av dagen tänkte jag och Haley dra förbi Bellas fest senare och säga hej. Men innan dess, det vill säga nu, bär det av mot Vaksala torg & en dejt med mamma och gänget (och jag inte somnar innan vill säga..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: