torsdag, oktober 07, 2010

Så har jag varit hos doktorn. Det kostade mig dyrbara 140kr att få veta att jag inte är döende. Det var ju för visso bra att få höra det MEN han sa att det faktiskt var väldigt likt en canserknöl.. SÅ DET SÅ! In your faces!
Blåa pricken i halsen som killas och stör var tydligen något som fastnat i mina trasiga halsmandlar. Han sa att eftersom att jag har alsinfektioner & hostar mycket så har mina halsmandlar "gått sönder" och det har bildats "fickor" där det samlas pyttesmå matrester & liknande. Dessa blir infekterade och "jäser". Känns mycket skrämmande men tydligen rätt ofarligt.

Dessutom sa han att jag har en halsfluss på g. Tack för den! Har haft ont i halsen några dagar men trott att det berott på min påstådda canserknöl. Men tydligen inte. När jag ändå är igång & gnäller jag kan berätta att jag har ont i huvudet & känner mig febrig också.. Blä för att vara sjuk! Så idag blir det te, choklad & trettioelva varma filtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: