söndag, oktober 03, 2010

I fredags efter jobbet hämtade jag först Haley på dagis, sen drog vi ner på stan och mötte våran favorit Malin. (faktum är att haley nu står och skriker på tvn att Malin ska komma fram).
Från stan prommenixade vi tre hem till mamma som mättade våra kaffemagar samtidigt som jag och mamma smyghatade Malin för att hon på natten skulle dra till Spanien!

Som tröst för att Malin & Adde lämnar mig & tvingar mig att leka ensam i helgen kidnappade jag med mig min lillasyster Amira hem. Det var iofs inte så svårt. Jag behövde bara säga "Wii Super Mario" och säga att det fanns hos mig, och att godisaffären fanns på vägen hem. (okej, jag mutade henne, jag erkänner).
Här är i alla fall en frukostbild. Notera vad jag äter och hur mycket min lillasyster äter. Inte undra på att hon är krallig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: