tisdag, september 14, 2010

Okej, nu går jag & lägger mig (säker som attan bakom min nya säkerhetsdörr!). Jag har ett gäng grejer som jag skulle vilja ha fixade tills jag vaknar (om någon vänlig själ känner sig hjälpsamhetssugen..).

1. Min bil, den har några mindre grejer som behöver fixas till innan nästa torsdag. Lite elgrejer som lyset och fläkten. Och något vid ett rör från servon läcker. Snälla bilguden, hör min bön!

2. Dom där otrevliga jävlarna som brukar bryta sig in lite då och då och stöka ner bröt sig in tidigare. Måste vart precis innan jag bytte dörr?!
Iaf så behövs en uppröjning! Så snälla wannabe städis, hör min bön!

3. Det skulle vara mysigt att vakna upp brevid en halvnaken hunk istället för en helikopterpropeller med överfylld blöja. Iaf imorgon, och lite då och då..
Så snälla någon, skicka över en ordentlig karl! Hör min bön!

4. Jag skulle gärna stanna hemma från jobbet med puddingen, fast med lön såklart. Så snälla chefen hör min bön!

Tack & god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: