lördag, september 18, 2010

Igår var alltså en öldrickardag. Jag tog min ölpåse & begav mig hem till Malin & Andreas.
Robin fanns på plats & tillsammans med Adde okuperade han soffan. Tjurskallestyle. Fast det gick över, som tur va :) Patrik & Krille kom senare & gjorde oss sällskap.
Jag slår för övrigt vad om att dom kommer att gifta sig inom tre år, någon som vill betta mot?

Höjdpunkter från igår:

1. Malin är lite lätt hysterisk för att någon har kissat i kattlådan. Patrik erkänner senare att det kanske kan ha varit han som råkat spilla i kattlådan tidigare när han lekte kissa-i-kors-leken med Krille.

2. Krille visar vad han går för. Först visar han ett filmklipp där han strippar, sen kör han bänkpress med mig som vikt. Ah, det är sant, halva inne fan!

3. Tacos! Måste jag säga mer? Mums i min mage för alltid!

Sen hände det självklart en massa annat, men det struntar jag i att berätta.. (censur)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: