måndag, september 27, 2010

Efter att ha spenderat min gårdag ute hos pappa och Anna med deras nya hundvalp fick jag hundvalpsabstinens i bilen på vägen hem. Så jag säger "jag vill att någon bara kommer imorgon bitti och plingar på och ger mig en jättesöt hundvalp".

Gissa om jag inte blev paff då i morse när Anna plingar på dörren strax innan sju och in dyker en JÄTTESÖT hundvalp! Haha, för visso inte mina hundvalp men jäklarns vad bra tajming! :)
Det enda jag får ur min är "öööh, vart har du gjort av katten?".
Anna hade blivit en katt fattigare men en hund rikare, jag gillar!


Dock fortsatte livet som vanligt trots hundbesök så nu är jag fattigast i världen. Kul att lönen kom och gick från kontot lika fort igen. BAJSRÄKNINGAR! Så det blir till att äta havregrynsgröt hela jävla månaden om jag inte lyckas trolla. Jippi :(


Någon som vill köpa mina inre organ eller nåt? Betalar du bra kan vi nog komma på en bra deal ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: