måndag, augusti 16, 2010

Sjukt dålig på det där med att uppdatera. Jag ska självklart straffa mig själv.. Hur vet jag dock inte än. Kanske en omgång smisk, eller varför inte en rejäl kaloribomb ;) Stackars mig, godispåse!

Well, iaf.. I lördags vart jag än en gång avkastad från Skeppet. Jorå, med motivering "Du är för full" och "Jag diskuterar inte saken". Fint att jag var inne på min andra öl och var så ofull att jag hade kunnat hoppa hem på ett ben, typ. Snubben som påstår sig vara vakt borde skärpa sig. Jag vet inte vad han har mot mig personligen, men jag inser ju att det är nåt. Det är inte mitt fel att han har liten pitt och kort stubin. Är han arg för att jag är glad? Eller är han bara arg för att jag är snyggare än han? Jag vet inte.. Anabolatripp nästa? Det är inte långt borta att ett efterlängtat reportage kommer. Hm, det känns iaf värt att skriva om!

Privatlivet då? Inte mycket att skvallra om där, det går så segt med allt som stavas kärlek att jag skulle hinna gå i ide och vakna upp ur en megakoma innan jag visar mig ute med en stilig karl på min arm. Men, lite gos skulle inte sitta fel! Jag kanske har någon i åtanke, men låt oss inte diskutera saken vidare..

Jag ska bättra mig och klämma in mer skvallergos i framtiden, så håll ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: