söndag, augusti 22, 2010

Jag på ryggläge. Haley på magläge. Och så jordens tråkigaste barprogram "I drömmarnas trädgård". Haley älskar det, och en massa andra barn bl.a på jobbet vet jag älskar det, men det är astråkigt i min värld.

Figurerna/karaktärerna säger bara sitt eget namn, fast på olika sätt om dom är glada eller typ ledsna eller så. Och eftersom att eom tjatar så lär man sig namnen, även fast dom heter helt vrickade saker - några exempel:
Makkapakka, Oupsydaisy, Iggelpiggel, Tombiliborena, Pontipinerna, Ninkynonken, Hahoerna.. Osv..
Och när Iggelpiggel sjunger sin "Ja, jag heter Iggelpiggel"-sång tänker jag direkt på snuksgubbar.

Urs alltså, Telletubbies är maaaay better, om man frågar mig alltså (fast det är ju bara en persons åsikt).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: