onsdag, juli 14, 2010

Typiskt jävla mig:
Jag tar med mig minime till IKEA. Säng står på inköpslistan. Väl vid ta själv-lagret är allt lite struligt och jag ber först en personal att hjälpa mig ta fram lådorna. Han (personalen) pekar på hyllan och går där ifrån. Så jag får plocka själv. Har en skum känsla i maggropen.
Vid kassorna frågar jag nästa personal om jag verkligen har gjort rätt så allt är med och att det är rätt saker med. Hon tittar på lådan/lådorna och säger att allt är rätt.

Så jag slänger upp barn, barnsäng och annat smått på cykeln/cykelkärran och beger mig hem (vilket är en hel historia i sig..). Väl hemma ska jag montera ihop sängen. Och vad händer? Jo, visst fan saknas en låda i alla fall. Lådan med ribbotten. Kan bli lite svårt att sova utan den.. SUCK!
Jag frågade för fan TVÅ stycken, men ändå blev det fel.

Visst, hon i kassan kanske inte kunde svara på det. Men han jag bad om hjälp hade väl kunnat hjälpa mig så hade det inte blivit fel.. :( Så det blir till för mig att cykla tillbaka i hettan med barn och ASSVINDRYG cykelkärra till Ikea för att göra om och göra rätt.

Man skulle fan ha körkort och bil. Eller nån man känner med körkort och bil. Skitpung!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Åsikt? Låt höra: